måndag 23 juli 2012

Tröttare än normalt

Jag har kommit så långt att jag fått en remiss till Gyn, nu hoppas jag på stordåd!
Var på vårdcentralen idag igen och visst hade jag gått upp lite i blodvärde men de tyckte ändå att jag ligger så lågt att jag borde söka akut! De säger att de inte kan göra mer för mig på vårdcentralen och det är ju stort, att vårdcentralen kan erkänna att de inte kan allt....
Jag har ju fått en remiss som sagt men ska inte in förrän den 13 augusti så idag ringde jag dit och blev uppsatt på en återbudslista så förhoppningsvis kommer jag in fortare!
Jag är så trött idag så bara tanken på att ge mig iväg till akuten gav mig rysningar.... Nåt borde väl bli gjort snart, jag har fått ett annat bekymmer, mina ben svullnar och känns som de stasar, oerhört tröttsamt och det gör ont vare sig jag sitter eller står, men kanske ligger nån förkylning i kroppen och gror i väntan på att blomma ut...
Har sökt ledigt tors och fred, hoppas på det, då ger vi oss nog iväg med husvagnen några dagar, jag måste bara få vila!

För övrigt har nu alla valpar lämnat hemmet och åkt till sina nya ägare, tomt utan de små men när jag mår som jag gör så är det nog bara bra förstås...
Borde haft fler valpar dock, här har ringt som attan efter valpar, både från Sverige och Norge!

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej Ulrika, tråkigt att höra att du inte mår bra. Hoppas att det går åt rätt håll snart. Jag och Daniel har kommit hem från en resa på Bali, nu ligger jag dock i feber och halsfluss. Hoppas penicillinet ska göra underverk. Många bollar i luften här nu, ska vara med på Konstnatten sista helgen i september, börjar nytt jobb i Lidköping från 1 oktober m.m. m.m. Det kommer en injudan till utställningen om ett tag. Krya på dig så länge och hälsa de andra, hoppas vi kan ses snart!

Kram Emelie